😍

😍

(Source: the-fashion-alba, via ladymyra)

If I ask you what you love, the answers will likely roll off your tongue;
you love to read,
you love to write,
you love birds,
music, tattoos;
your mum,
your brother,
your sister,
your daughter,
your best friend,
your dog.
How long do you think you could go on and on before you said,
“I love myself.”
Cite Arrow This kid. (via pain-is-temporary-keep-fighting)

(via ladymyra)

qalbeenaar:

The older I get, the more I understand how right Islam is about everything. 

(via ladymyra)

Terkadang, bila dia berlalu pergi, mungkin itu yang sebaiknya.

Love someone because of Allah, Allah will make it last for ever. Leave someone because of Allah, Allah will give you someone much better. Cite Arrow (via moeyhashy)

(via gadistudunglabuh)

kissmeok:

love/couples♡

kissmeok:

love/couples♡

(via wynarozali)

Siapa sangka muka yang tak beriak itu sebenarnya sedang bertarung dengan dirinya sendiri Cite Arrow

(via nabk)

Tepat sekali. 😐

(via juwitaafifah)

(via wynarozali)

wirdatulsyadiah:

Andainya dia baik untuk dunia dan akhiratku, maka satukanlah kami dalam istilah cinta yang akan berakhir dengan perkahwinan yang Engkau redhai.

Tapi andainya dia tidak baik untuk dunia dan akhiratku, maka pisahkanlah kami dalam istilah persahabatan dan persaudaraan Islam.

Mungkin kita akan berjumpa satu saat nanti.. Amin..mudah2an.. Kak hani..tolong carikaan sorang… Erk..

(Source: ukhty-nur, via gadistudunglabuh)

dia ingat hati perempuan ni,
kuat sangat ke?
dia ingat hati perempuan ni,
tabah sangat ke?
dia ingat hati perempuan ni,
boleh dibawa main-main ke?
dia ingat hati perempuan ni,
ada masa ke nak layan kerenah dia yg kadang—
menyakitkan hati,
macam kebudak-budakan?

memang depan orang,
nampak ‘perfect’,
like everything is under control.
kau silap.
hati perempuan yg satu ni,
suka memendam,
nampak je ganas,
nampak je kental,
tapi siapa tahu,
dia tengah tahan segala rasa yg dia alami,
tak nak orang tengok dia lemah,
menangis sendiri.

hati perempuan itu—
belum cukup sado.
Cite Arrow

kala malam— perempuan itu menangis.

saat pagi tiba— perempuan itu ceria semula.

melupakan kesakitan yg dia rasakan.



tidak perlu untuk kau faham hati si gadis,

kerana sampai kapan pun kau tak mungkin akan faham.

cukup kau diam, dan setia disisi.

(via lulumimo)

Itulah hati seorang perempuan.

(via gadistudunglabuh)

Hisap rokok?
Sorry aku reject awal2…
Go away from me ok.
Cite Arrow (via gadistudunglabuh)

Sangat!